Sabtu, 19 April 2008

PRELUDE



ASWB...Bukan sulap bukan sihir. Bukan spiritual bukan filsafat. Aku hanyalah pejalan yang mengarungi lautan diri. Bekalku sepercik cahaya tanpa warna. Karena ilmu tanpa cahaya hanya akan menjadi prasangka.

Hebatnya bila prasangka itu telah mendarah daging, tanpa tersadari ia akan kau anggap sebagai ilmu yang sangat pasti. Itulah sihir yang nyata senyatanya bagi yang terlupa. Siapapun juga. Tak peduli berapa ribu buku yang telah terbaca.Tak peduli berapa juta kilometer badan ini mengitari indahnya bumi. Bahkan tak peduli dogma keyakinan yang engkau anggap paling benar.

Maka bersembunyilah di balik cahaya. Agar hidup ini tenang. Karena kemanapun tubuhmu berpergian, kemanapun intelektualitas anganmu melayang, dan kemanapun daya bathinmu berpetualang, akhirnya engkau hanya bertemu dirimu sendiri. Yang wajib kau hadapi. Memilih menjadi yang tertunduk atau pembangkang.

Sekedar menyempurnakan Sebuah kesaksian...

6 komentar:

  1. Assalamualaikum,
    Kulonuwun, salam kenal mas Dody. Akhirnya mas Dody bikin blog, ini yang saya tunggu-tunggu. Sepurane sing kathah mas Dody, krn saya sering comot dan pajang tulisane jenengan dari milis dzikrullah. Lha suale tulisane sampeyan iku menarik lan klop tenan karo aku..... Terus nulis yo mas.... Mbesuk lek wis mulih nang malang pengen ketemu njenengan pisan....pengen belajar....

    Salam,

    Luqman
    arema pisan

    BalasHapus
  2. salam kenal cak ...
    wah ... ludrukane sampeyan *eh ... ludrukan bukan yah ??* benar-benar bikin saya tercerahkan sambil tersenyum-senyum sendiri *moga-moga nggak ada yang ngeliatin* :D

    BalasHapus
  3. assalamu'alaikum
    mas tulisane sampean oke n inspiring. sebagian wes tak woco. tetep semangat nulis mas. Ngertine blog'e sampean yo nang milis dzikrullah. Yooo sampean mugo2 diparingi ikhlas lan isqomah.

    nyuwun ijin pisan yen tuliane sampean ta' copy-paste tpp ttp nyatumno alamate panjenengan.

    maturnuwun
    wassalam

    BalasHapus
  4. salam
    Pancen Malang panggone wong waskita........melu numpang yoooo cekne ktularan....he he
    wassalam
    areba(arek bangil asli)

    BalasHapus
  5. Assalamualaikum.

    Salam kenal Cak. Nunut takon. Ono' gambar koyo' sengenge tapi mirip mbulan nang sebelah tengen ndokor blog sampeyan iku opo? perasaan tau ndelok.
    Suwon sa' durunge.

    Wassalamualaikum

    Cak Kowing
    Suroboyo

    BalasHapus
  6. wsb..
    iku jan jane secara dhohir e awak mek motret tekan jendela bunder. kondisi ruang gelap, tapi nang njobo padhang.

    digawe makna nur iku ono nang njero awake dewe sing sampean yo tau nyakseni ya....

    supoyo gak kesasar melok padhange njero

    BalasHapus